کی به کیه ؟!اصلاً من دلم میخواد ،گشتِ ارشاد به اینکه تو خیابون ماچِت کردم گیر بده ..بعدشَم شبیه هَمون وقتا که میگفتی: "مثلِ این بچّه تُخسا نگاه نکن .."هَمون جوری زُل بزنم تو چشمش بگم دِلم خواست ..اینکه بَعدش چی میشهام،خوب مُهمه مَگه ..؟تو هَ برای تو...